Epäkorrekti vitsi

Somalialainen saapuu Helsinkin uutena maahanmuuttajana.
Hän pysäyttää ensimmäisen ihmisen, jonka näkee kävelevän
kadulla ja sanoo: ”Kiitos herra Suomi, että sain tulla tähän maahan!”
Mutta ohikulkija vastaa: ”Olet erehtynyt, olen eestiläinen.”

Mies jatkaa kulkuaan ja kohtaa toisen ohikulkijan: ”Kiitos siitä, että teillä on niin kaunista täällä Suomessa.”
Henkilö vastaa: ”Minä ei suomalainen, minä vietnamilainen.”

Uusi tulokas jatkaa matkaansa, pysäyttää seuraavan näkemänsä
henkilön, kättelee häntä ja sanoo: ”Kiitos ihanasta Suomesta!”
Tämä henkilö nostaa kätensä ja sanoo: ”Olen Lähi-idästä, en ole suomalainen!”

Lopulta hän näkee kauniin naisen ja kysyy epäilevästi: ”Oletteko suomalainen?”
Nainen vastaa: ”En, olen Venäjältä!”
Tulokas on ymmällään ja kysyy naiselta: ”Missä kaikki suomalaiset ovat?”
Venäläisnainen katsoo kelloaan, kohauttaa hartioitaan ja sanoo…..
”Luultavasti töissä.”

  1. Ei kommentteja.
  1. No trackbacks yet.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

